nedeľa 6. mája 2012

Letíííčko ✿

Tieto teploty, ktoré sú vonku mi už strašne pripomínajú leto, aj keď sa len začal máj.
Strašne sa teším na tie dni ničnerobenia a slnka! 
Dostala som pár mailov ohľadne toho, že sa vám sem nedajú dávať komentáre..To mi je fakt ľúto, ale asi jediná možnosť je urobiť si účet na googli, čo zaberie asi dve minútky. Ale nevadí, tento blog píšem hlavne kvôli sebe a nie kvôli komentárom. Stačí mi, keď si niečo prečítate, poprípade pozriete moje fotky. Mimochodom dávam sem len svoje vlastné, žiadne kopírované. ;-)
A toto je fotka z minulého leta.
Domča a ja na korčuliach. :) Dúfam, že toto leto bude také dobré ak nie aj lepšie ako to minulé! ✿

6 komentárov:

  1. Na fotce vám to sluší ;)
    a ano,teploty jsou jak v létě :D

    framboiseblog.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hoj psala jsi mi na blog: Lives-of-two-girls.blog.cz jestli nechci spřátelit..ráda s tebou spřátelím..už jsem si tě přidala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. že jj, áách léto a já jaááá miluju tohle počasí, jenže dneska není zas takové teplo že??to naštve!
    musela jsem si vyndat punčochy abych mohla nosit kraťasy! :'PPP

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj, rada spriatelím ;) pridám si ťa

    OdpovedaťOdstrániť