utorok 8. mája 2012

...vzťahy..


"Koho zaujímaš, ten ťa vyhľadá... Kto ťa chce vidieť, nájde si čas... Komu na tebe záleží, ozve sa ti sám... Zvyšok sú len výhovorky..."
Rozmýšľam nad týmto citátom. 
Je to pravda, že ten kto chce fakt napíše? A ozve sa sám?
A čo strach? Nebojí sa? Odmietnutia napríklad?
Aj keď vravím, že je to moje životné krédo a najradšej by som si to po anglicky dala vytetovať na čelo, neplatí to u mňa úplne. 
V niektorých veciach hej. Napríklad v kamarátstvach. Keď mi na nejakom kamarátstve záleží, tak nemám problém s tým kamarátku alebo kamaráta volať niekde von, písať mu a pod.
Ale vo vzťahoch k opačnému pohlaviu som iná. Aj keď viem, že znamená pre mňa všetko, viem, že ma zaujíma a viem, že ho chcem vidieť, aj tak mu nenapíšem, neozvem sa.
Nie preto, že si s nim nechcem písať alebo preto, že by som s nim nechcela byť. Nerobím to kvôli svojej hrdosti a kvôli tomu, že si myslím, že ak ma má aspoň trošku rád a záleží mu na mne, tak mi napíše. 
Tí, čo ma poznajú to vedia a nerobí im problém stále mi vypisovať, ale niektorí ľudia to asi nikdy nepochopia..
Budem vďačná ak mi napíšete svoj názor, aj do mailu ak sa vám nedá komentár, lebo ma to dosť trápi. :-)
Ďalšia fotka z leta, s Naty sme boli v Štúrove.
Až na to, že bolo trošku chladnejšie, bolo super ! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára