pondelok 14. mája 2012

Letné faux-pasy


Pred chvíľkou som čítala článok jednej mojej obľúbenej blogerky o tom, akých módnych faux-pasov sa cez leto dopúšťame, tak ma trošku inšpirovala na môj článok.
Podľa mňa sú na prvom mieste jednoznačne "priesvitné" ramienka. Baby, ktoré ich nosia si zrejme myslia, že ich nikto nevidí. A keď to má baba vrezané ešte aj to tela, tak je to fakt veľa...
Na druhé miesto by som dala silonky oblečené do typicky letných topánok, ako sú napríklad sandáliky. To sa mi strašne nepáči.
Ďalej by som do najväčších módnych faux-pasov leta zaradila, keď niekomu trčí z pod oblečenia spodné prádlo. Určite sme naň všetci zvedavý. A keď sme pri tom spodnom prádle, podľa mňa je dosť divné, keď si niekto oblečie pod priesvitné tričko podprsenku nevhodnej farby alebo vzoru. Priesvitné veci sú fajn keď ich vieme vhodne skombinovať. 
A posledné, čo by som chcela spomenúť je, keď sa niekto oblečie len do jednej farby. Čierna na pohrebe je fajn, ale keď je niekto od hlavy po päty v neónovo ružovej alebo žltej, je to trochu too-much. To slovné spojenie je strašne gýčové, ale hodilo sa mi to tam. :D
Pekný deň 
Ja už strašne chcem leto a prázdniny ! 

2 komentáre:

  1. Beru :-) uz jsem si te zapísala :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj,prvně bych se chtěla omluvit že jsem blog zrušila aniž bych dala vědět.Nic méně založila jsem si nový a byla bych ráda kdyby jsme se navštěvovali i nadále.Adresa mého nového blogu:http://fashionorlife.blogspot.com/
    Nathali

    OdpovedaťOdstrániť